עודכן לאחרונה בתאריך 14 לספטמבר, 2021

תנאים והגבלות לתוכנית הנאמנות E-LIST ישראל

אנא קראי בעיון את התנאים וההגבלות האלה ("התנאים" ו/או "התקנון") להשתתפות בתוכנית הנאמנות ESTÉE E-LIST. על ידי השתתפות בתוכנית זו, הנך מסכימה להתחייב לתנאים המפורטים במסמך זה ולכל התנאים הכלולים כסימוכין. אם אינך מסכימה לכל התנאים הללו, אל

  1. זכאות לחברות וסקירה כללית
    1. תכנית הנאמנות Estée E-List ("התוכנית") מוצעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של אלקליל בע"מ ("אסתי לאודר", "אנחנו", "שלנו" או "אותנו"). התוכנית פתוחה ליחידים לשימוש אישי בלבד והיא מוגבלת לחשבון אחד לאדם. חברות, עמותות או קבוצות אחרות אינן רשאיות להשתתף בתוכנית. זכאים להיות חברים בתוכנית יחידים שהינם תושבים חוקיים בישראל ובגירים לפי החוק בסמכות השיפוט של מקום מגוריהם, אשר ימסרו ויחזיקו בכתובת דוא"ל חוקית. אין צורך ברכישה כדי להצטרף לתוכנית. אין להשתמש בתוכנית למטרות עסקיות או מסחריות כלשהן, ואנו רשאים לסרב ליצירת חשבון מכל סיבה שהיא. עובדים ויחידים המועסקים על ידי שותפינו העסקיים או הספקים שלנו זכאים לחברות לשימושם האישי בלבד, אך עשויים לא להיות זכאים להטבות מסוימות
    2. על ידי הצטרפותך לתוכנית והפיכתך לחברה בתוכנית, הנך (לחוד וביחד "את", "שלך" או "חבר") מסכימה ומאשרת כי קראת, הבנת וכי את מסכימה להתחייב לתנאים ולהגבלות הללו של ההשתתפות בתוכנית ("תנאים") ולכל שינוי או עדכון שאנו נבצע. עליך לעיין לעיתים קרובות בתנאים אלה, במדיניות ובשאלות הנפוצות הקשורות בכך כדי להבין את התנאים וההגבלות החלים על התוכנית, משום שהם עשויים להשתנות מעת לעת. תנאים אלה לא ישנו בשום אופן את התנאים או ההגבלות של כל הסכם אחר שנחתם בינך לביננו, לרבות כל הסכם למוצרים או שירותים. על ידי הרשמה לתוכנית, את גם מסכימה להיות כפופה למדיניות הפרטיות של האתר שלנו ולתנאים וההגבלות של האתר שלנו הכלולים כסימוכין. אם אינך מסכימה לתנאים אלה, למדיניות הפרטיות של האתר שלנו ו/או לתנאי השימוש באתר, לא תוכלי להשתתף בתוכנית. התוכנית תהיה בטלה אם היא
  2. הרשמה לתוכנית
    1. יחידים זכאים יכולים להירשם לתכנית על ידי ביקור באתר www.esteelauder.co.il (ביחד "האתר") ומילוי הנחיות התוכנית לצורך ההרשמה לתוכנית.
    2. תידרשי למסור את כתובת הדוא"ל שלך כדי להירשם לתוכנית. יהיה עליך גם ליצור חשבון על ידי ציון שמך ויצירת סיסמה כדי לקבל גישה להטבות ולתגמולים מסוימים של התוכנית. באפשרותך לציין באופן אופציונלי את תאריך הלידה ואת מספר הטלפון שלך. באחריותך הבלעדית להקפיד על הדיוק בפרטי חשבונך ועל עדכונם כנדרש. תוכלי לעדכן את המידע האישי שלך באתר.
    3. כתובת דוא"ל אחת יכולה להיות משויכת לחשבון אחד בלבד בתכנית. במקרה של מחלוקת בנוגע לבעלות על חשבון החברות בתוכנית, החבר ייחשב כבעל החשבון המורשה של כתובת הדוא"ל שנמסרה בעת ההרשמה. לעניין תנאים אלה, "בעל החשבון המורשה" הוא אישיות טבעית המשויכת לכתובת הדוא"ל שנשלחה על ידי ספק אינטרנט, ספק שירותים מקוונים או ארגון אחר (למשל בית עסק, מוסד חינוכי, וכו') שאחראי על הקצאת כתובות דוא"ל לדומיין המשויך לכתובת הדוא"ל שנמסרה.
  3. כיצד פועלת התוכנית
    1. התוכנית היא דרך שבה אנו מתגמלים ומודים ללקוחות הנאמנים שלנו על רכישת המוצרים שלנו ו/או ביצוע פעולות אחרות הקשורות לתוכנית. תוכלי לצבור נקודות ולהגיע לרמות נאמנות בתוכנית באמצעות ביצוע רכישות המזכות בהשתתפות או ביצוע פעולות מסוימות אחרות בתוכנית. לאחר שתצברי נקודות ותגיעי לרמת נאמנות מסוימת, תוכלי להיות זכאית להטבות ולתגמולים מסוימים החלים על אותה רמה, אשר ההטבות בה עשויות להשתנות מעת לעת וייתכן שיוצעו באופן מוגבל. רכישות המזכות בהשתתפות והזדמנויות אחרות לצבור נקודות ולהגיע לרמות נאמנות בתוכנית יפורסמו באתר או בערוצי מדיה אחרים (כגון בתקשורת שיווקית, מדיה חברתית, וכו'). עייני בשאלות הנפוצות שלנו למידע נוסף על צבירת נקודות והגעה לרמות הנאמנות של התוכנית.
    2. התוכנית מבוססת על רמה הנקבעת על פי מספר הנקודות שכל חבר צבר בתוך שנה אחת ברכישות המזכות בהשתתפות ובאמצעות פעילויות המזכות בהשתתפות, החל ממועד ההרשמה. ישנן 3 רמות של הטבות הכלולות בהן:

      • רמה 1, אסתי בלו 0 - 599 נקודות
      • רמה 2, אסתי גולד 600 - 1199 נקודות
      • רמה 3, אסתי יהלום 1200 נקודות ומעלה


       
      עם ההצטרפות, תוצבי אוטומטית ברמה 1, אסתי בלו, ותהיי זכאית לכל ההטבות שיקבלו החברים ברמה 1. לאחר שתצברי לפחות 600 נקודות בשנה הראשונה שלך, תועברי אוטומטית לרמה 2, אסתי גולד. אם תצברי 1200 נקודות או יותר בשנה הראשונה שלך, את תהיי זכאית לעבור לרמה 3, אסתי יהלום.

      הסטטוס שלך ברמה מסוימת יהיה תקף לשנה שבה את צברת וזכאית לרמה זו ולשנה שלמה לאחר מכן . בהמשך, תצטרכי לצבור מספיק נקודות כדי להיות זכאית לשמור על רמה זו מדי שנה. לדוגמה, אם את זכאית במהלך השנה הראשונה לרמה 2, אסתי גולד, תשמרי על סטטוס אסתי גולד במהלך השנה השנייה. אולם אם תצברי פחות מ-600 נקודות ברכישות המזכות בהשתתפות במהלך השנה השנייה, תחזרי בסופה לרמה 1, סטטוס אסתי בלו, בתאריך של יום השנה השני שלך.לך.
    3. כדי שהרכישה שלך תהיה זכאית להשתתפות בתוכנית, עליך להירשם לתוכנית ולהיכנס לחשבון המקוון שלך בעת הרכישה . רכישות קודמות שבוצעו תוך 24 שעות ממועד הצטרפותך לתוכנית תזכינה אף הן להשתתפות בתוכנית אם מסרת את כתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון המקוון שלך בעת הרכישה. עם זאת, אם החברות שלך בתוכנית תסתיים מסיבה כלשהי ותירשמי לחשבון תכנית חדש, כל רכישה שבוצעה לפני התאריך שבו נרשמת לחשבון התוכנית החדשה לא תזכה אותך בנקודות.נקודות.
      1. חברים יקבלו נקודה אחת על כל שקל חדש אחד (1) שהוציאו על רכישות באתר המזכות בהשתתפות רכישות שבוצעו בחנויות כלבו, חנויות מיוחדות, חנויות בשדות תעופה וחנויות קמעונאיות אינן מזכות לצורך ההשתתפות בתוכנית. רכישות המזכות להשתתפות בתוכנית כוללות סחורה ושירותים במחירים רגילים, לא כולל מסים, עמלות, דמי משלוח והובלה או כל חיוב אחר שאינו כלול אשר נציין מעת לעת. כרטיסי מתנה אלקטרוניים אינם נחשבים כרכישה המזכה בצבירת נקודות. כל הנקודות שנצברו מרכישות באתר יושהו עד שהזמנתך תישלח, ורק אז יהיו תקפות ומוכנות תקפות ומוכנות
      2. בנוסף לרכישות אלה, תוכלי גם לצבור נקודות בגין הפעולות הבאות באתר. כדי לצבור נקודות, אנא ודאי שאת חברה בתוכנית והתחברת לחשבון שלך לפני שתשלימי את הפעולות שלהלן. מספר הנקודות, במידה ויהיו, המוענק בגין כל פעולה, ייקבע על ידי אסתי לאודר על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכל מקרה יהיה בכפוף למספר הנקודות המרבי שנצבר בגין כל פעולה במשך שנה.

        • צבור 15 נקודות עבור כתיבת ביקורות שתתפרסמנה על מוצרים. (מקסימום 5 פעמים בשנה ליום השנה).

        • צבור 15 נקודות בהרשמה לדוא"ל שיווקי (פעם אחת בלבד)

        • צבור 25 נקודות בהרשמה להודעת טקסט שיווקית (SMS) (פעם אחת בלבד)
         
    4. הנקודות תהיינה תקפות למשך שנה אחת בלבד מתאריך "יום השנה" שלך. זהו יום השנה לתאריך שבו נרשמת לתוכנית והוא יחול במחזור של 12 חודשים. בכל שנה בתאריך יום השנה שלך, הנקודות שלך יתאפסו ותתחילי לצבור הטבות נקודות חדשות ולצבור תגמולים חדשים.
  4. תכנית תגמולים והטבות
    1. כחברה, תצברי נקודות הקובעות את הטבות הנקודות שלך לצד דרגות הרמה והטבות הרמה. כדי לממש הצעות ותגמולים, עליך לצבור את מספר הנקודות המינימלי כפי שנקבע על ידינו להטבה מסוימת. הטבות מוצר ודוגמיות יישלחו עם רכישת מוצרים באתר בלבד. לעולם לא יהיה אפשרי להמיר נקודות בכסף מזומן או בשוה כסף אלא רק בהתאם לתקנון זה. עליך להיות מחוברת לחשבון התוכנית שלך כדי להשתמש בהטבות שלך. תוכלי למצוא את ההצעות והתגמולים המזכים שלך (עם קודי המבצע, אם רלוונטי) הרשומים בחשבונך האישי. חברים זכאים יקבלו הזמנות בדוא"ל כאשר תגמולים לאירוע יהיו זמינים, אלא אם סירבו לקבלת הודעות דוא"ל מהתוכנית.
      1. הטבות בנקודות: ברמות נקודות שונות תוכלי לצבור תגמולים שניתן להשתמש בהם במסגרת הרכישה באתר. תגמולים אלה מבוססים על מספר הנקודות שצברת בשנה אחת, כמפורט להלן, והן תקפות למימוש חד פעמי בשנה. עליך לממש את התגמולים ששחררת לפני תאריך יום השנה שלך, אחרת יפוג תוקף ההטבות הזמינות. בתאריך יום השנה שלך, הנקודות שלך יתאפסו ותתחילי, באמצעות רכישות חדשות, לצבור נקודות חדשות ולצבור תגמולים חדשים. תוכלי לממש רק הטבה אחת של נקודות הטבה לכל הזמנה. לא ניתן לשלב הטבות נקודות עם מבצעים אחרים בכל האתר (כמו הנחות אחרות, הצעות לדוגמיות בחינם, מתנה ברכישה, דמי משלוח, הצעות מוצרים בחינם, וכו').

        • מיני מסקרה (תקף ב-350 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין פעם בשנה ליום השנה).

        • מוצר מיני בחינם לבחירתכם עם 4 אפשרויות (תקף ב-600 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין פעם אחת ליום השנה).

        • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב-900 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).

        • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב -1200 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).

        • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב-2500 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).
         
      2. הטבות רמה: הטבות מסוימות יהיו מבוססות על הרמה שהגעת אליה ותהיי זכאית להטבות אלה כשאת נמצאת ברמה זו ללא קשר למספר הנקודות שיהיו לך באותה עת. ניתן לממש הטבות רמה רק באתר למעט אירועים בלעדיים בחנויות ואירועי VIP או אם צוין אחרת. בתאריך יום השנה שלך, למרות שהנקודות שלך יתאפסו, הסטטוס הראשוני שלך לשנה ייקבע על פי מספר הנקודות שנצברו בשנה הקודמת.

        o רמה 1, אסתי בלו: 0–599 נקודות
        • 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט (פעם אחת בלבד - תוך 60 יום מיום ההרשמה).
        • מתנת יום הולדת: 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט במהלך חודש מתאריך הלידה (פעם אחת ליום השנה).
        • משלוח חינם מעל 199 (בכל רכישה מקוונת מעל 199 שקלים נטו)
        • דוגמית חינם (אחת בכל רכישה באינטרנט).

        o רמה 2, אסתי גולד: 600–1199 נקודות
        • 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט (פעם אחת בלבד - תוך 60 יום מיום ההרשמה).
        • מתנת יום הולדת: 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט במהלך חודש מתאריך הלידה (אחת ליום השנה).
        • אירועי נקודות כפולות (4 פעמים בשנה)
        • גישה מוקדמת למוצרים (מדי פעם)
        • גישה מוקדמת לאירועי קידום מכירות מרכזיים (מדי פעם)
        • משלוח חינם מעל 199 (בכל רכישה מקוונת מעל 199 שקלים נטו)
        • דוגמית חינם (שתיים בכל רכישה באינטרנט).

        o רמה 3, אסתי יהלום: 1200 נקודות ומעלה
        • 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט (פעם אחת בלבד - תוך 60 יום ממועד ההרשמה).
        • מתנת יום הולדת: 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט במהלך חודש מתאריך הלידה (אחת ליום השנה).
        • אירועי נקודות כפולות (4 פעמים בשנה)
        • גישה מוקדמת למוצרים (מדי פעם)
        • גישה מוקדמת לאירועי קידום מכירות מרכזיים (מדי פעם)
        • משלוח חינם מעל 199 (על כל רכישה מקוונת)
        • דוגמית חינם (שתיים בכל רכישה מקוונת).
         
    2. מבצעים ותגמולים יהיו זמינים עד גמר המלאי, ייתכן שיסופקו על ידינו תחליפים על פי שיקול דעתנו הבלעדי. אם ההזמנה המקוונת שלך לא הושלמה מסיבה כלשהי, הצעות או תגמולים כלשהם יוסרו מסל הקניות שלך וייתכן שלא יהיו זמינים יותר. אינך נדרשת לממש את התגמולים ו/או ההטבות שצברת. לא נוכל לשלוח מחדש הצעות או תגמולים אם הם יגיעו פגומים, אם קיבלת את ההצעה הלא נכונה או אם היא תחסר בהזמנה שלך. במקרה שהצעה או תגמול יגיעו פגומים, אם קיבלת את ההצעה הלא נכונה או שהיא תחסר מההזמנה שלך, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות.
    3. לא ניתן להעביר, לשתף או לשלב חשבונות או תגמולים, הטבות ו/או נקודות בתוכנית. רק החבר שמשלם עבור המוצרים רשאי לצבור תגמולים, הטבות ו/או נקודות. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפקח על מספר החשבונות למשק בית ולסרב, למזג או לסגור חשבונות נוספים או כפולים בכל עת. פרטי החשבון שלך (כולל פרטי אבטחה) הינם חסויים ואין לשתף אותם עם אדם אחר.
    4. לתגמולים, הטבות ונקודות שייצברו באמצעות התוכנית אין ערך מזומן, הם אינם ניתנים להמרה, למימוש, להעברה, ולא תהיינה לך זכויות בעלות על תגמולים או בהטבות אחרות של התוכנית. יתרות הרכישה ו/או הנקודות שזוכו בחשבון התוכנית שלך יופחתו או יוחזרו, לפי העניין, אם חלק מהרכישה או כולו יוחזר או יבוטל או אם האשראי יתקבל בהונאה או עקב פעילות אחרת המפרה את התנאים האלה. אסורה במפורש המכירה, החלפה, העברה או הקצאה של תגמולים כלשהם, נקודות או הטבות המוצעות בתוכנית שלא באמצעותנו.
    5. לא ניתן להמיר או להחזיר תגמולים תמורת נקודות, מוצר אחר או החזר כספי.

      מובהר בזאת למען הסר כל ספק כי ההשתתפות בתוכנית מקנה נקודות זיכוי בגין רכישות בלבד. נקודות אלו אינן ניתנות להמרה לכסף מזומן ו/או אשראי כלשהו ואינן ניתנות להחלפה. הן ניתנות למימוש אך ורק למוצרים מסוימים שלנו (ולמען הסר כל ספק מוצרים אלה אינם כוללים את לא כל מגוון המוצרים) על פי החלטתנו הבלעדית. הואיל ומחירי החברה ישתנו מעת לעת, הזכות למימוש למוצר מסוים וספציפי אינה קיימת ויתכן כי מעת לעת יכנסו ו/או יצאו מוצרים כאלה ואחרים ממגוון המוצרים הניתנים למימוש ועל כן לא תשמע כל טענה מצד חברה בתוכנית כי ציפתה לקבל מוצר מסוים, אשר בינתיים אזל, הוצא מקטגוריה מסוימת או התייקר. אנו רשאים לשנות מעת לעת את מגוון המוצרים שניתנים למימוש, את הקטגוריות השונות של המוצרים, את מחיריהן, את מועדי המימוש של נקודות זכות, את תקופות המימוש המקסימליות וכן הלאה. אין כפל מבצעים.
    6. המוצרים והשירותים הזמינים באמצעות התוכנית וכל הדוגמיות שאנו נשלח לך הינם לשימושך האישי בלבד. אינך רשאית למכור או למכור בשנית אף אחד מהמוצרים, השירותים או הדוגמיות שתרכשי או תקבלי מאתנו בדרך אחרת. אנו שומרים לעצמנו את הזכות, ללא הודעה מוקדמת, לבטל או לצמצם את כמות ההזמנה שתמלאי ו/או מוצרים או שירותים שיסופקו לך, אשר לדעתנו, על פי שיקול דעתנו הבלעדי, עלולים לגרום להפרת התנאים שלנו.
    7. איננו אחראים לתגמולים, הטבות ו/או נקודות שאבדו או מומשו עקב הונאה שבוצעה על ידך או על ידי צד שלישי כלשהו.
    8. בכפוף לחוק, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את הטבות התוכנית, האופן שבו תצברי נקודות, תגיעי לכל רמה בתוכנית וכיצד אנו מעריכים ומתגמלים את הרכישות המזכות בהשתתפות ו/או פעילות אחרת בתוכנית. בכפוף לחוק, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להציב מגבלות על מספר הרכישות או הפעילויות המזכות תוכנית ו/או לכל רמה, מספר או סוגי התגמולים או ההטבות שתוכלי לקבל או לצבור בכל רמה, בפרק זמן מסוים או למשך התוכנית, ו/או כל שילוב של אלה.
    9. אם יהיה לך חשש כי רכישה או פעילות אחרת לא בוצעו כראוי בחשבונך, עליך לפנות לשירות הלקוחות של אסתי לאודר. עליך לציין בדוא"ל שלך את שמך וכתובת הדוא"ל המשויכת לתוכנית, תאריך הפעילות בתוכנית והבעיות שנתקלת בהן. דוא"ל זה חייב להישלח לא יותר מארבעים וחמישה (45) ימים ממועד ביצוע הרכישה או הפעילות האחרת בתוכנית. איננו אחראים להודעות מאוחרות על רכישות או פעילויות אחרות בתוכנית שאינן מיוחסות לחשבון.
    10. ניתן לממש את התגמולים רק באתר ורק ברכישת מוצר, אלא אם כן צוין אחרת על ידי אסתי לאודר. אנו לא מתחייבים שמחירי המוצרים, התגמולים ו/או ההטבות באתר שלנו ובתוכנית יהיו הנמוכים ביותר.
  5. קבלת הודעות בתוכניתK
    1. על ידי הרשמה לתוכנית, תקבלי אוטומטית (1) הודעות דוא"ל על עסקאות הקשורות לתוכנית, כולל הודעות דוא"ל לרגל קבלתך לתוכנית ומידע אודות חשבון ה- E-List שלך, תגמולים והטבות, וכן (2) הודעות דוא"ל של אסתי לאודר על עסקאות. לדוגמא, בין היתר, הודעת אישור על מימוש, הודעת דוא"ל לעדכון פרופיל או הודעות אחרות הקשורות לחשבונך. אם תסיימי את חברותך בתוכנית, לא תקבלי עוד הודעות מסוג זה הקשורות לתוכנית.
    2. תוכלי גם להירשם לקבלת הודעות שיווקיות מהתוכנית Estée Lauder Online Israel והודעות שיווקיות מ- Estée Lauder על ידי בחירת תיבת הסימון המתאימה בעת ההרשמה. תוכלי לבטל את הסכמתך להודעות דוא"ל שיווקי בכל עת על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות בדוא"ל וכפי שנקבעו אחרת במדיניות הפרטיות של אסתי לאודר. אם תבטלי את הסכמתך להודעות דוא"ל שיווקיות, עדיין יישלחו אליך הודעות דוא"ל על עסקאות ככל שהן קשורות לחברותך בתוכנית, ואת מסכימה בזאת לקבלן כל עוד הן תהיינה נחוצות לביצוע התוכנית.
  6. סיום והתאמה
    1. התוכנית וההטבות שבה מוצעות על פי שיקול דעתנו הבלעדי. בכפוף לחוק, אנו רשאים, על פי שיקול דעתנו, לבטל, לשנות, להגביל או לסיים תנאים אלה, את השאלות הנפוצות ו/או התוכנית או כל היבט או מאפיין של התוכנית בכל עת ללא הודעה מוקדמת, גם אם ששינויים כאלה עלולים להשפיע על ערך התגמולים או ההטבות שכבר נצברו או נרכשו ו/או על היכולת לממש תגמולים או הטבות שנצברו.
    2. בכפוף לחוק, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לאסור אליך פעולה מסוימת או להפסיק את השתתפותך בתוכנית ולהיכנס לחשבון החברות שלך בכל עת, על פי שיקול דעתנו הבלעדי. עליך להיכנס לחשבון התוכנית שלך ולבצע רכישה תוך 24 חודשים כדי לשמור על חשבונך כפעיל. החברות תפוג אם חבר אינו פעיל למשך תקופה של 24 חודשים או יותר. כל חשד לשימוש לרעה בתוכנית, אי-ציות לתנאים כלשהם, פעילות בלתי חוקית, הונאה, מצג שווא או התנהגות אחרת שאינה תואמת תנאים אלה ו/או פוגעת בנו או באינטרסים שלנו, לרבות ללא הגבלה כל חשד לשימוש בלתי חוקי, הונאה או שימוש בלתי מורשה אחר בתגמולים, נקודות, כרטיסים, זיכויים, שוברים, קופונים ו/או מסמכים של התוכנית, עלולים לגרום לביטול החברות שלך ולגרום לך לא להיות זכאית להמשך השתתפות בתוכנית. אם החברות שלך תבוטל, כל התגמולים או ההטבות בחשבונך יפוגו אוטומטית והגישה שלך לתוכנית ולחלקיה השונים תסתיים באופן אוטומטי. בנוסף, אם נחשוד בפעילות בלתי חוקית, הונאה, מצג שווא, שימוש לרעה או הפרה של תנאים אלה, תעמוד לנו גם הזכות לנקוט בהליכים משפטיים מתאימים, על פי שיקול דעתנו הבלעדי.
    3. אם תחליטי שאינך רוצה עוד להיות חלק מהתוכנית, תוכלי לבטל את החברות שלך בכל עת על ידי ביטול הסכמה לתוכנית בחשבונך באתר, בדוא"ל או בטלפון לשירות לקוחות. אם תבטלי את החברות שלך, תאבדי את כל הנקודות שצברת, ההטבות ואת סטטוס הרמה.
  7. ויתור על אחריות; הגבלת אחריות
    1. ההחרגות וההגבלות להלן כפופת לדין.
    2. אסתי לאודר ו/או חברות האם שלה, חברות בנות, חבריה, שותפיה או מעניקי הרישיונות לא מציגות או מעניקות כל מצג, אחריות או תנאי מכל סוג שהוא, באופן מפורש או משתמע, בהקשר עם התנאים הללו או התוכנית או כל אחת מהתגמולים או ההטבות הקשורים בתוכנית, כולל, בין השאר, אחריות לסחירות, להפרה או התאמה למטרה מיוחדת, למעט המצגים, האחריות והתנאים שאינם ניתנים להחרגה משפטית.
    3. הנך מסכימה כי בכפוף לחוק, אסתי לאודר ו/או חברות האם שלה, חברות בנות, חבריה, שותפיה או מעניקי הרישיונות וכל מי מטעמן לא יישאו באחריות כלשהי (בין אם בחוזה, עוולה (כולל רשלנות) או אחרת) לכל (א) הפסקה בעסקים; (ב) עיכובים בגישה או הפרעה לגישה לתוכנית; (ג) אי-מסירה של נתונים, הפסד, גניבה, טעות, השחתה, הרס או שינוי אחר; (ד) הפסדים או נזקים מכל סוג שייגרמו כתוצאה מהטיפול או בהימצאותם של קישורים של צד שלישי כלשהו באתר או שימוש בתגמולים או בהטבות של התוכנית; (ה) וירוסים במחשב, שגיאות מערכת או תקלות העלולות להתרחש עקב השימוש שלך באתר, לרבות עקב קישור לאתרים של צד שלישי כלשהו; (ו) כל אי-דיוק או השתמטות תוכן בתוכנית; או (ז) אירועים שהינם מעבר לשליטה הסבירה שלנו. איננו מציגים כל מצג, אחריות או תנאים לכך שפגמים או שגיאות יתוקנו.
    4. בנוסף, ככל שמותר במסגרת החוק התקף, אסתי לאודר ו/או חברות האם שלה, חברות בנות, חבריה, שותפיה או מעניקי הרישיונות לא יישאו באחריות כלשהי על כל נזק עקיף, מיוחד, עניני, מקרי או תוצאתי מכל סוג שהוא (כולל רווחים אבודים) הקשורים לתוכנית ו/או להשתתפותך בה, ללא קשר לצורת הפעולה, בין אם בחוזה, בנזיקין (כולל רשלנות) או אחרת, גם אם הובאה לידיעתנו האפשרות של נזקים כאלה ובשום מקרה לא תעלה האחריות המצטברת המירבית שלנו על מאה דולר (100.00 דולר).
    5. במקרה של סכסוך או מחלוקת או במידה ולא תהיי מרוצה מהתוכנית, הפסקת החברות שלך בתוכנית יהיה הסעד המשפטי היחיד שלך. לא תהיה לנו כל התחייבות, חבות או אחריות אחרת כלפיך.
  8. פטור

    את מסכימה להגן עלינו, לפטור אותנו ולראות בנו, בחברות האם, בחברות הבנות, בחברינו, בשותפינו, במעניקי הרישיונות, מנהלים, בדירקטורים, במועסקים ובסוכנים כבלתי אחראים לכל אובדן, נזק או עלויות, כולל שכר טרחת עורכי דין סביר, הנובעים מתביעה של צד שלישי כלשהו, מפעולה או מדרישה הנובעות מהשתתפותך בתוכנית בניגוד לכל חוק, כלל, תקנה או תנאים אלה.
  9. הדין החל ויישוב סכסוכים

    תכנית זו ותנאים אלה יהיו כפופים ויפורשו על פי הדין של מדינת ישראל, בלא תלות בהוראות חוק מנוגדות. סמכות השיפוט הבלעדית והמקום של כל פעולה ביחס לנושא הסכם זה יהיו בתי המשפט המוסמכים של תל אביב יפו, ישראל, וכל אחד מהצדדים יכפוף את עצמו לסמכות השיפוט הבלעדית ולמקומם של בתי משפט אלה לצורך כל פעולה מסוג זה. אמנת האומות המאוחדות בדבר מכר טובין בינלאומי אינה נכללת בהסכם זה באופן מפורש.

    במידה והוראה מהוראות התקנון, תקבע על ידי ביהמ"ש או ערכאה שיפוטית מוסמכת אחרת כבלתי חוקית ו/או בלתי תקפה, למרות כוונת הצדדים, אזי תצומצם ההוראה לרמה המירבית המותרת על פי הדין וכן לא יבטל הדבר את יתר הוראות התקנון ו/או את יתר חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי הערכאה המשפטית.
  10. פרטיות

    המידע האישי שייאסף ממך בקשר לתוכנית, לרבות אך לא רק בגין רכישות שבוצעו בקשר לחברותך בתוכנית, ישמש וייחשף כדי (1) לנהל את השתתפותך בתוכנית, (2) להגן מפני הונאות פעילות של תרמית; (3) לאפשר שימושים פנימיים התואמים את מדיניות הפרטיות שלנו; (4) לעמוד בהתחייבות חוקית, או בצורה אחרת התואמת את מדיניות הפרטיות של אסתי לאודר.
  11. ליצירת קשר

    למידע אודות התוכנית וחברותך, צרי קשר עם שירות הלקוחות או התקשרי למספר 800-800992 בתוך איטליה. איננו אחראים לבקשות או להתכתבויות שאבדו או התעכבו בדואר או דרך האינטרנט. תוכלי גם למצוא תשובות מועילות במסגרת התשובות לשאלות הנפוצות שלנו.

    הוראות תקנון זה ממצות את אחריותנו ומחויבותנו ומבטלות כל מצג או הבטחה שניתנו לך לגבי התוכנית בדרך אחרת, לרבות על ידי עובדי החברה, נציגיה או מי מטעמה. תקנון זה גובר על כל הוראה, תנאי או כלל המופיעים במקום אחר, לרבות אתר החברה, ו/או שנאמרו בע"פ. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לבין פרסום אחר כלשהו של התוכנית, תגברנה הוראות תקנון זה. תקנון זה ממצה את זכויות וחובות הצדדים ואם האמור בתקנון זה אינו מקובל עליך, הנך מתבקשת להימנע מלהשתתף בתוכנית.

    *האמור בלשון יחיד משמעו גם רבים והאמור בלשון זכר משמעו גם נקבה.

 

 

Top